22 år.

Nu har jag blivit ett år äldre då. Fun for me. Känns inte så mycket annorlunda. Ärtan skickade sms runt sju på morgonen (till Världens bästa Nisse, för att citera). Lalis ringde klockan åtta men jag hann inte svara, hon snackade in på telefonsvararen och sa grattis. Erica ringde kvart över åtta på morgonen, och sjöng två låtar. Haha. Trött som bara den var jag, men det var grymt uppskattat. ♥ Malin ringde, medan jag snackade med Larsson, och sjöng så vackert så. Mamma och pappa ringde runt 12, och pappa sjöng SÅ vackert. "Har du kollat posten?", frågade mamma. Tror ni inte dom hade skickat en film? Fast jag sagt att jag inte ville ha nånting eftersom jag fått så mycket redan. Petter, Olle (han ringde senare också), Iss-Linda, Evelin, Barbro, Anette, Hella, Linda och Therese skickade sms. Alex ringde när hon kom hem från skolan. Anna kom hit och sa grattis, och så fick jag en jättefin halsduk. =) Haha, Pe sa grattis när jag ringde till Alex för hundrade gången. Sen har endel av polarna sagt Grattis på msn, och på lunar. TACK ALLIHOPA!
Det är en person som inte hört av sig på hela dagen... det känns lite konstigt, men ja... Jag är lite besviken på det om jag ska vara ärlig, speciellt eftersom hon ringde och var irriterad från Åre för nåt år sen när jag "bara" skickade sms på hennes födelsedag, istället för att ringa...
Jag fick sms igår kväll klockan 23. Hon hade inte glömt mig, bara det att telefonen hade krånglat med pengar och sånt. Trodde det var fler som glömde mig också, men det gjorde mig inget... men när man tror att ens bästa kompis glöm en, då bryr man sig... men det är just bara för det är ens bästa kompis som betyder så mycket... Men jag var inte glömd. *glad*

Kommentarer:
Postat av: Vena

GRATTIS !!!!!!!

2005-10-24 @ 21:38:11
Postat av: Bästa systern!

Ibland inser man hur folk är tyvärr...Hoppas hon har hört av sig nu iallafall
Puss älskling


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits