Jag? Fyller år? I morron?

Idag insåg jag att det är i morgon jag fyller år. I morgon! Råkade av en slump se att det var den 23 idag. Jag hade inte en aning om det. Jag vet att det är på tisdag jag får pengarna från csn, men jag  vet inte ens om jag tänkt på att det är oktober nu. Det suger att fylla år nuförtiden, för det är först nu som man inser att alla år som går; det är det som är livet. Mitt liv! 
Fatta när man var liten och räknade ner dagarna tills man fyllde... När man låg vaken på morgonen på ens födelsedag och bara väntade på att alla skulle komma in, sjunga och kasta paketen på sängen. När man låtsades vara trött, och lyckades få till en gäspning, även fast man egentligen var grymt pigg eftersom man hade legat vaken i över en timme och bara väntat och väntat...

I fredags gjorde Anna och jag en Jackass på Burger King. Haha! Hon filmade med sin mobil. Vi är nog blåsta. Alex skulle inte tveka om att hålla med där, men hon ska enbart hålla käften. Hahaha! Saknar henne mer nu, när jag vet att hon kommer på fredag!

Snackade med Fia igår i telefonen. Hon höll på att bränna couscous. Jag förstod inte riktigt hur man lyckas bränna couscous (jag trodde det var omöjligt)... sen hör jag bara: "OH MY GOD!!! NU BÖRJAR DEN TYP BRINNA OCKSÅ!!" Ja, hon är skicklig min Fia.

♥ Fick bästa sms:et från Larsson i fredags: ... Jag tycker om dig jättemycket det vet du! Kram

På lördag ska Anna och jag på hockey. Jag fattar noll av sånt där. Jag vet bara att jag ska heja på Färjestad (Frölunda? Nääää? Färjestad måste det vara!?). Efter Fannys hockeyhistoria vet jag att det finns risk att en tant kan skrika arga saker i mitt öra. Läskigt... Tur att Anna är med och kan förvara mig.



Kommentarer:
Postat av: Bästa systern

Ja, snart är du lika gammal som mej. Men tänk på vad mycket annat du gjort än jag har. Jag har bara lyckats fixa världens bästa ungar men inget mera. Blir ju fast i Orsa hela mitt liv, utan jobb och utan karl. Hur roligt är det? Men ändå trivs jag med mitt liv konstigt nog... :)

Men du kan väl inte säga att du ska heja på Färjestad!!! Du ska väl heja på dom andra!
pussen

Postat av: Bästa systern igen

Du, grattis i förskott oxå!!
Puss älskling

2005-10-23 @ 18:52:01
Postat av: lina.

men jippie & HURRA HURRA HURRA på nisses födelsedag ( jag räknar med att du läser detta imorn) :)
hoppas du får en SUPERdag utan åldersnojja!

jag är lite nojjig dagen efter..hihi:)

jag ska ta hand om mig jsälv imorn...lovar!

kramar!

2005-10-23 @ 22:12:10
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: lilla mor och far

...för det är NISSES föllseda, Hurra, hurra, hurra!!!!! Pyss och kram.

2005-10-24 @ 08:44:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits