Klarade tentan!

Idag hade tenta resultaten kommit upp på anslagstavlan på skolan. Var grymt nervös när jag kollade efter mitt personnummer. Drog fingret efter pappret uppifrån och ner... sen såg jag det. Drog fingret sakta åt höger för att kolla vad jag hade fått. Det stod ett vg. ETT VG! PÅ MEJ!! Visserligen hade jag klarat mej precis på poängen, men i alla fall. Det känns grymt skönt att ha klarat den.

Igår blev jag (+ vilka jag ville) bjuden på kalas borta hos Stefan och Petter. Deras korridorspolare Mattias fyllde 25 (?), "...du var faktiskt en av de tre första vi kom att tänka på.", men det är på fredag och jag åker ju hem i morgon. Fan. Det hade säkert blivit grymt roligt. Nästa kalas var 11 november. Haha, får hoppas på en till inbjudan då.



Kommentarer:
Postat av: Lilla mor

Du ÄR bäst. Du får väl bjuda dom på ditt kalas. Puss

2005-10-05 @ 18:15:21
Postat av: lovisa

hej längtar tills du kommer upp till mormor

2005-10-05 @ 19:52:37
Postat av: Anonym

Du ska ju på mitt födelesdagskalas. Det blir säkert mycket roligare tror iallafall jag för jag fyller mycket flera år ju!
Puss

Postat av: Bästa systern igen

Fan, kunde alla se vad man fick för betyg. Läskigt tycke jag! Men inte för dej för du klarade dej ju som jag visste! Du är bäst!

2005-10-06 @ 09:15:23
URL: http://malinakrocko.blogg.se
Postat av: lina.

nisse:MEN GRATTIS!!!!!!! vad du är DUKTIG!!! VG är ju grymt bra!! GTARRISGRATTIS!!
du verkar ha det bra däruppe & lever riktigt studentliv, låter härligt!:)
vaaa? hade han signerat alla albumen? har du hört det nya? att rocky ska bli film i USA? ska vi åka dit & gå på premiären?;)

nisses mamma: saker & ting börjar ljusna nu..flytten är nästan avklarad & det ska bli så skönt när allt kommit på plats! ha en trevlig helg med dottern din:)

kram på er båda!

2005-10-06 @ 10:18:44
URL: http://livlina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits