Tjockis!

Idag har jag legat i sängen från det jag vaknade till ungefär klockan 11 och läst klart Lasermannen. Jag tyckte den var riktigt bra, så ni som inte läst den borde göra det. Den är skrämmande, och man blir riktigt arg...

Jag ställde mig på vågen i fredags och insåg att sen jag flyttade hit har jag gått upp två kilo. TVÅ KILO! Nu är det slut med godisätande, och annat onyttigt! Nu får jag lov att börja springa igen, regelbundet, annars kommer jag att kunna rulla fram innan jul typ...

Anna och jag var ut i fredags. Det var riktigt roligt! Ni ser nedanför hur vackra vi var innan vi drog härifrån. Ni behöver inte lämna en kommentar om att jag ser ut som en påse skit på det där kortet, för det är jag medveten om, men jag får faktiskt skylla på att jag druckit. Då är man alltid fulare (fast det är man såklart inte medveten om just då, snarare tvärtom. Haha!)

Anna och jag
Jag och Anna. Hahaha!

__________________________________________________________________________________

Så... nu har jag varit ute och sprungit. Min kondis har försvunnit ganska mycket de här veckorna. Jag orkade ingenting kändes det som, fast jag tvingade mig själv (vilket är lättare att göra nu när jag tar astmagrejen)... Gick lite då och då i början annars hade jag dött. Försökte få igång mig själv ute i skogen igen när jag var som tröttast. Kollade mig runt så ingen var där, och sen så typ började jag hoppa och klappa mig i ansiktet (Tänk Klüft. Haha!). När jag kände mig som fånigast (nu skrattar Malin och Lovisa) kollade jag en extra gång bakom mig bara för att se att jag verkligen var själv. Det var jag inte! En kille sprang bakom mig och när jag, knallröd i ansiktet, stannade så sprang han förbi och kollade på mig som om jag var dum i huvudet... När han var några meter framför mig började jag gå och mötte tre läskiga människor med solglasögon (ute i skogen). Trodde de skulle mörda mig (ja, jag är min fars dotter) så då försökte jag haka på killen som sprang snabbare än ljuset typ, så han skulle kunna rädda mig ifall dom försökte mörda mig. Trodde jag skulle dö... Gick ett tag och sen avslutade jag med att småhoppa och springa över rötter i marken.
Fan, jag måste börja motionera mera... 

Kommentarer:
Postat av: Lilla mor

I mina ögon är du alltid lika vacker!!!!! pyss!!

2005-10-17 @ 15:56:49
Postat av: Bästa systern!

Ja, du har rätt. Vi skrattade! Men jag hade nog skrattat ännu mera om jag sett dej leka Karolina Klüft! Hoppas allt är bra med dej!
Puss

Postat av: Bästa systern igen

Kul att få se Långa Anna föresten. Ni kan skriva en ny barnbok tycker jag; "Nisse och den långa Anna"..hahaha!

2005-10-17 @ 19:32:11
URL: http://malinakrocko.blogg.se
Postat av: Petter

Sluta kritisera dig på kort... inte bra..... skärpning!

2005-10-19 @ 22:15:38
Postat av: lina.

men HALLÅ!!! en påse skit? vilken skitkommentar, du har typ världens finaste ögon så du vet! jag ska inte ta din mamma ifrån dig, jag lovar, jag bara lånar henne lite här på nätet:) tack för din söta kommentar, det behövdes! läst nya rocky?? jag vill fan också ut & festa med er..det verkar helt galet kul!:) KRAAAAAM!


bloggmamma: tack för dina ord, du & din dotter är verkligen fina människor.hoppas du har det fint däruppe. saker & ting här börjar ordna upp sig, allt blir bra till slut, visst?:) kram!

2005-10-21 @ 15:53:45
URL: http://livlina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits