Arena!

Igår var Anna och jag på Arena igen. Det var riktigt kul, och dom spelade riktigt bra musik (vem blir inte nöjd när det första man hör är Rullar fram med Fronda?). Dansade som några galningar, skrattade åt konstiga människor och gissade namn. Vi var bäst. Jag gissade rätt förnamn och Anna rätt efternamn. Glada människor är alltid bra.
Vi såg en Bruce Willis lookalike, när vi väntade på bussen, och han blev grymt glad när vi sa det. På bussen hem så såg vi en lång Weeman från Jackass (han dvärgen ni vet). Den snubben blev dock inte lika glad när jag sa det, så jag la till: "Ja, men du är ju självklart inte lika kort som honom."
Den enda gången det inte är bra att bo i korridor är när man gör misstag... Jag vill inte gå ut där. Fan vad pinsamt! Undra om man inte verkar för strange om man tar fönstervägen, från andra våningen...? Haha! Aldrig mer...

På förfesten sprang Anna omkring med vitlöksklyftor i näsan för hon var så snuvig och inte hade näsdroppar. Hahaha! Fan vad jag garvade.

Kommentarer:
Postat av: Petter

Gjort bort dig????

2005-09-11 @ 11:04:00
Postat av: Bästa systern!

Ähh..det är bara att vara som vanligt...då kan du skylla på att du var så full så du inte har nån aning om att du gjort nåt dumt! Vilket braigt tips va?!
Pöss

2005-09-11 @ 21:46:09
Postat av: Petter

Ha ha ha ha.... faan vilket bra resprogram med Filip och Fredrik... du har väl 5:an???? Ja ja Godnatt på dig och så..... Hej svejs

2005-09-11 @ 21:57:24
Postat av: Lilla mor

Jag har ju sagt att du inte får kissa i korridoren.Pappa är och jagar. Själv för jag gele. Snacka om att jag är huslig. Puss!

2005-09-12 @ 14:26:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits