Lycka!

Rocky: Hjälp! Väger jag hundra kilo!?! Jag är ju enorm!!!
             Har jag kommit in i puberteten eller?!
Rippo: Hahaha!
Rocky: Sist jag vägde mej vägde jag åttinio, och bara det var en
             chock för samma dag hade jag sett på Mitt i naturen att
             en elefantunge också vägde 89! Men nu väger jag ju som
             en elefantfarsa! Vilken jävla ångest!
Rippo: Hehe...
Rocky: Fast i och för sej känns det ganska mäktigt att väga hundra kilo!
             Jag är Deciton-Rocky, jag kan krossa dej som en liten myra! Ha haaa!
Rippo: Grejen är att den där vågen är paj, den visar sju kilo för mycket...
Rocky: Och varför berättade du inte det när jag blev ledsen, bara när jag blev glad?
Rippo: Jag vet inte...


Kommentarer:
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAA!!!! fan vad underbart! är det den nya?? HAHAHA! så jävla klockrent!

tack för dina fina ord, men det löser sig nog.
det gör det alltid!

låter skoj med flottrace..om man får titta på.
är du på rykten om att det är nollningsavslutning idag, hoppas du har kul om du är där:)

KRAM!
ps. hur mår fingret?ds.

2005-09-08 @ 21:59:32
Postat av: lina.

oj. det var jag som skickade kommentaren, glömde skriva namn:)

Postat av: lina.

what? hur vet du att han bor där?
har du träffat honom?

idag ska jag köpa rocky...jiihaa:)

kram!

2005-09-09 @ 12:08:46
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: Lilla storebror Petter

Anette har sett rocky live... pjäsen alltså! Den var skitbra tydligen.....
BAJS

2005-09-10 @ 08:19:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits