Madagaskar!

Idag drog vi ner på stan, lånade cyklar (gratis) och drog till bibblan och pluggade lite. Sen så solade vi sen stund på nåt nyöppnat (tror jag) solarium. Syntes inte sån stor skillnad, men liiite brun har jag nog blivit. Mina armar blev lenare i alla fall. Grymt glad att mina små små prickar på armarna försvinner när jag solar.

Nu snart ska jag gå ut i köket och städa lite. Frida och jag har städvecka den här veckan... Drygt.

Ikväll ska vi på bio och se Madagaskar. Haha, vi kommer garva ihjäl oss. Dom är så söta!!

Till min lilla storebror vill jag säga:
Svar på fråga 1: Ja, eller det beror på hur man tänker. Jag har inte gjort nåt dumt mot nån annan... jag är bara förbannat klantig, men man lär sej alltid nåt. Haha! Jag har i alla fall vågat visa mej där ute... lite snabbt sådär.
Svar på fråga 2: Japp, jag såg det och garvade som fan när man fick se Filips skräckfyllda ögon, och sen när dom tog "Gladare-pillren". Hahaha!

Bäst just nu är (återigen): Timbuktu ft. Promoe - Fruktansvärld
Tanka hem/Köp den. Grym text.


Kommentarer:
Postat av: Petter

Tack för svaren... :-)

2005-09-12 @ 21:49:06
Postat av: lina.

oh, visst var filmen bra? lovely!:) du..jag vart lite beviken på den nya rockytidningen...han är så deppig ju! & dessutom så måste de ha slarvat bort din bild..de som vann var ju fan dåliga!

vad har du hittat på för sattyg i korrioren?:)
kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits