Ont i magen!

Jag hade fått paket på posten idag av mamma. Paket innehållande: Godis, Bullar (hembakade) och en Tjet t-shirt. Dum, och hungrig, som jag var slet jag upp paketet bums när jag kom innanför dörren och käkade några bitar choklad, lite Friskt och blandat och två bullar. Skulle jag inte ha gjort för nu har jag ännu mera ont i magen än jag hade innan... Fan!

Flottrace idag... attans att jag har en lindad hand som inte får bli blöt. För det innebär nämligen att JAG inte kan åka på nån flotte och rasa i vattnet. Ooooh, så synd... Verkligen. Ska i alla fall ner och kolla på dom andra.

Jag har inte snackat med min bästa Sofia på två veckor snart. Tror ni det känns bra? NEJ! Jag har nämligen massor med grejer jag bara MÅSTE berätta för henne.

Handen gör inte ont idag, men det kliar så förbannat inne där man inte kommer åt. Buhuu... Haha, Anna sa: Shit, var det så allvarligt, det trodde inte jag. Kan du greppa med handen, eller ska jag mata dej med groggar på lördag?" Haha, men jag sa att det som tur var vänsterhanden så hon slapp mata mej.

Har köpt gamla tentor idag. Blev lite lugnare av det faktiskt. Jag ska nog klara det där...


Kommentarer:
Postat av: Lilla mor och far

Va bra att det smakade. Synd att du fick ont på magen. Sköt om dig mitt hjärta. Va fint att postgången är så bra. Puss från mor och far.

2005-09-07 @ 14:57:48
Postat av: Bästa systern!

Vårat braiga läkkött som kliar!
Puss

2005-09-07 @ 21:30:55
Postat av: lina.

oh vilka söta föräldrar du har!

flottrace låter kul men jag anar ironi i ditt uttalande "synd..verkligen" ;)

tror du mange hade gillat min tröja? är det han som har barn? hihi:)

hoppas du kryar på handen nu, ditt bandage kommer lukta äckel om en vecka så se till att festa i helgen..haha!:)

tack för din omtanke..det är min mormor..cancern äter upp henne & jag hatar det.
när jag blir världsminister ska jag förbjuda cancer.


kram!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits