Pastasallad!

Idag har jag först varit ute och sprungit en sväng på förmiddan. Smart som jag var glömde jag ta astmagrejen, så jag orkade typ ingenting och var helt död när jag kom hem. Det är en enorm skillnad mot när jag har kommit ihåg att ta den alltså.
När jag kom hem duschade jag och sen cyklade jag till Konsum och handlade. Såklart glömde jag pålägg så jag måste dra dit senare idag igen. Fan! Jag handlade grejer så jag kunde göra en pastasallad. Den blev grymt god. Har kvar halva i en burk som jag ska käka till kvällsmat (Alex, jag har faktiskt lyssnat på dej kompis!). Fick kvar lite kycklig också så jag kan göra en sallad i morgon också, eller nåt annat gott. 
Om 40 minuter har jag tvättid. Sen så är det plugg som gäller för resten av kvällen. FAN vad jobbigt. Vad gör jag om jag kuggar??
Längtar till fredagkväll när allt är över...

Läser någon den här bloggen egentligen ( förutom mamma, Malin och Lina vill säga, som är de enda som lämnar kommentarer)?


Kommentarer:
Postat av: Lilla mor och lille far

Du kuggar dig inte. Du kan väl inte skriva galet på alla frågor!Kom ihåg att du är bäst!!!! Pyss!

2005-09-26 @ 15:33:26
Postat av: Anja

jodå, visst är det några fler som läser bloogen =) som mig till exempel! =D läser den alltid! Ha det! Tjing!

2005-09-26 @ 16:59:12
Postat av: Vena

Jag läser om dina små äventyr. =)

2005-09-26 @ 17:02:01
Postat av: Erica

Jag läser!!!

2005-09-27 @ 08:51:21
Postat av: lina.

jag sitter också med tentaångest.
har iofs. en hemtenta men jag förstår inte ens frågorna & då är det ju OMÖJLIGT att svara på dom?!
buhu, det är synd om oss, visst?
men jag håller tummarna för dig, jag tror att du kommer att klara det galant & om du inte gör det så är det inte hela världen, man får ju göra om tills man klarar det.
jag var lika nojjig förra terminen för att kugga & tillsist gjorde jag det...& det var faktiskt inte så hemskt.
alla gör det, någon gång.
jag håller tummarna tjejen!
KRAM

Postat av: Vera

Jag läser ibland!! Hoppas det är okej... å förlåt att jag inte skrivit nån kommentar tidigare. Vi komemr klara tentan galant! Oroa dig inte, tänk positivt!

2005-09-28 @ 00:57:28
Postat av: matadåren

jo jag tänkte börja läsa nu oxå. om du bjuder på lakritsshottar i lagom mängd nästa gång jag kommer till karlstad vill säga...:)

2005-09-29 @ 11:04:47
Postat av: din lovisa

puss balle maja..

2005-09-29 @ 19:55:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits