Rubrik?

I torsdags var Anna och jag ut på Arena. Det var ganska kul faktiskt. Mycket folk, fast kanske ändå inte. Jag menar, jag är van vid Älvdalen... tänk på det. Ganska bra musik också (dom spelade Looptroop och Timbuktu).

- I want to see you again!
- NO. I don't want to!
- Can I get your number?
- But NO! I don't know you!!
- But whyyyy?
- Öööh... Because that's my girlfriend!
- Your girlfriend?
- Yes!!
- I'm not her girlfriend! I never seen her before. She's crazy!
- She is! For fuck sake, she's having my... öööh... LAPP! To the.. ööhh...  garderob!!
- Aha, so you are a lesbian?
- Yes I am!
-Oooh, sorry...
-It's ok... bye bye.

Mouhaha. Jag är alltid grymt smart!! Hata jobbiga människor!

Igår satt jag mest och softade hela dagen. Gick på Harrys med Frida och käkade Tacosbuffé. Grymt gott! Kvällen ägnade jag åt filmtittande i min ensamhet. Jag kollade på Eurotrip (är jag dum i huvudet som är såld på amerikanska highschool filmer som egentligen suger?) och The day after tomorrow (jag hatar filmer som innebär att jag kommer på att jag, någon gång i livet, måste - hemska tanke - DÖ! AAAHHHH).

Vi ska ut ikväll också. Hoppas jag slipper dra till med en lögn igen... Haha!


Kommentarer:
Postat av: Bästa systern!

Har du blivit homosexuell nu? Då får du faktiskt lov att adoptera ungar för jag vill bli moster Haha!
Puss

2005-09-10 @ 22:10:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits