Tentaångest!

Aaaahhh! Jag kommer dö på fredag. Nu jävlar ska jag plugga en vecka. Jag ska klara det här!

Jag har varit trött hela dagen idag. Sovit en stund mitt på dagen. Mitt huvud känns helt tomt. Idag ska jag inte plugga något mer. Jag ska bara släppa det där nu ett tag och ligga och softa framför tv:n, eller kanske sova en stund till.
När Sofia är tröttare än tröttast händer det att hon sätter sig i duschen någon timme och bara är. Jag har alltid tyckt att hon är lite knäpp när hon gör det (haha, jag tycker om dig i alla fall kompis) för jag hade inte kunnat tänka mig att jag skulle ha sån ro att bara sitta där, på golvet i en dusch en timme. MEN, det finns alltid ett men, idag så la jag mig på golvet i duschen, med min allra vackraste blåa badmössa på huvudet, och bara låg där med varmt vatten rinnande över mig och det var förbannat skönt att bara slappa. Jag såg säkert ut som en idiot där jag låg, men nu var det ju faktiskt inte någon som såg mig så det spelar liksom ingen roll, och det var onödigt slösade på vatten jag vet, men nu har ju jag sån tur att inte jag betalar för det och naturen förlåter mig säkert för den här gången. 


Kommentarer:
Postat av: Bästa systern!

Men varför knäppte du inte ett kort? Hade så gärna velat sett dej så där ju...
Nu längtar jag faktiskt efter dej! Bra att du kommer upp snart!
Pöss

Postat av: Lilla mor

Jag hade också velat se dig. Jag tycker att du är bäst! Puss

2005-09-25 @ 20:11:20
Postat av: Bästa systern

Å du...klart att du klarar det!!!

2005-09-26 @ 10:11:16
URL: http://malinakrocko.blogg.se
Postat av: lina.

haha! vad gulligt med blå badmössa:)

2005-09-27 @ 12:09:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits