Tentasnack!

Idag har jag suttit och pluggat från klockan halv tio på morgonen till klockan sju på kvällen (tog en paus på en timme och käkade). Jag har skivit allt på datorn, i kollegieblocket och jag har läst högt för mej själv. Jag ringde till mamma och läste högt för henne (plus fes i luren. Haha, jag är barnslig jag vet, men det var en sånt bra tillfälle så jag hade varit dum om jag inte hade tagit chansen).
Sen så ringde jag till Petter...
- Hej, ge mej alla tips jag kan få inför tentan.
- Hej, okej. Ta vatten med dej, ha något att tugga på, gå och kissa när du är kissnödig, sitt inte och håll dej.
- Aaa, okej.

- Ja, och sen...
- Vadå?
- Plugga ingenting dagen före.
Hello?! Jag har suttit hela dagen och pluggat. Haha, tack för man får veta att man inte ska göra det klockan åtta på kvällen liksom.
Ringde och snackade med Larsson också "Du, man ska egentligen inte plugga dagen före tentan". Haha, va fan! Det är sånt här ni erfarna studenter ska tala om för mej INNAN sista dagen före tentan. Inte på kvällen dagen innan.

När jag drog till affären idag på cykeln så hoppades jag innerligt att jag inte skulle bli påkörd. Jag lovar att ambulansmännen hade låtit mej ligga kvar då. "Å kolla henne. Hon har inte borstat tänderna, inte borstat håret. Hon har en trasig t-shirt, hon har inte duschat och det äckligaste av allt; HON HAR INTE BYTT TROSOR! Låt henne ligga killar. Vi drar vidare!" och så skulle de kasta sej in i ambulansen igen och jag skulle ligga där på asfalten. Blodig, snuskig och ful...
Haha! Jag ska fan gå och duscha nu.

Jag har massor av tummar hållda (existerar ens det ordet) i morgon. Känns grymt skönt. Lovat att ringa de som är intresserade av hur det går för mej (ni vet själva vilka ni är, och jag är glad att ni bryr er).
Bästa sms:et kom i alla fall från Fia:
"Lycka till i morgon! Jag ska hålla tummarna., ring mej när du är
klar. Jag vet att du fixar det för du är BÄST och SMART. Kram"


Kommentarer:
Postat av: jon va

jag läser den också =)

2005-09-29 @ 23:24:46
Postat av: Bästa systern!

Fisa i luren Hahaha! Den humorn har du ärvt av mej!
När du läser det här så har du gjort din tenta och så tror du säkert att det gått åt helvete. Men jag VET att du fixar det! Nu ska din dataspelberoende syster gå och sova.
Puss älskling

Postat av: Lilla mor

Hej min älskade blomma. Jag har spelat Loop T hela morgonen och tänkt på dig. P och Ulrika tyckte inte att dom var så bra, men jag kände att dom sjöng bara för dig just i dag. Hoppas att alex kommer fram helskinnad. Vi hörs! Pyss!!!!

2005-09-30 @ 10:14:45
Postat av: Erica

Då var första tentan avklarad vill gratulera! Ens tor kram från mig till dig!!!

2005-09-30 @ 14:50:01
Postat av: Petter

Bra gjort lilla syster....

2005-10-01 @ 09:19:20
Postat av: lina.

nisse: grattis till tentan, skönt att du kan festa med gott samvete, det är du värd:)
jag sitter & kämpar med sista frågan nu, det ska nog gå vägen!
hade du kul igår? ps. du måste ha en av världens mest omtänksamma mammor! ds. kram!


nisses mamma: så snäll du är! tack för din kommentar & för att du skulle fixa ett rockynyckelband till mig om du hade möjlighet!:) det börjar lösa sig med tenta & flytt, lite stressigt bara:) hoppas allt är bra med dig också! kram.

2005-10-01 @ 13:07:14
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: lina.

men så gullig hon är! klart jag inte tycker att det är konstigt, blev bara glad!:)

haft en fin helg?

söndag...bloody söndag...dagen gud glömde?

ta hand om dig!
kram!

2005-10-02 @ 11:57:03
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: Soffipropp

Hallå, super dissade sofia som skriver. fan jag sörjer förtfarandes... snart får du åka hem, ska de bli roligt? Hoppas allt e bra med dig!

2005-10-03 @ 20:41:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits