Tröjkillen!

Vi skulle ut ikväll, men det blev inte så... åkte i alla fall ner på stan och köpte mat på donken. Utanför, vid bion, stod den coola tröjkillen som tränar kickboxning. Haha! Han flinade på ett snällt sätt och sa "Heej" och jag flinade och sa "Hej, har du en annan tröja på dej idag?", och fortsatte in på Donken... Såg aldrig hans reaktion, men jag tar för givet att han också flinade. Haha! Så roligt! "Fan, alltid när du ser mej har jag samma tröja. Du tror att jag bara har den här!"

Nästa vecka har jag tenta på fredag.... usch. Som tur är kommer min favorit och hälsar på den helgen, från fredag till söndag. Min bästaste Alex! Saknar henne så! Det är grymt skönt med människor som känner en utan och innan. Då slipper man förklara... dom bara vet i alla fall.

Kommentarer:
Postat av: Bästa systern

Sån kompisar ska man vara rädd om. Dom finns för en jämt. Och du..sen är det vecka 38 nu jöö
Puss

Postat av: lina.

men AZZÅ HALLÅ BAH! jag älskar hösten...jag menar allvar, det kan vara den bästa årstiden.
lovely!

jag vill också plugga i karlstad & springa in i konstiga tröjkillar & ha allmänt kul.
undrar om det är lika kul att bo i malmö?
jag får leta upp en tröjkille.

tack för dina ord!

kram!

2005-09-23 @ 12:19:08
URL: http://livlina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits