Välkomstmingel på K6!

Hör ni hur vuxen min rubrik låter idag eller? "Välkomstmingel". Coolt. Nu var det inte en sån himla vuxen tillställning i alla fall. Det var lärarna, C-studenterna från mkv och så några, väldigt få, från våran klass. Det var faktiskt kul, i alla fall när vi lekte lekar och när vi satt och åt och snackade efteråt. Att lyssna på vad själva kursen innehöll var inte så kul direkt, men ganska intressant. Haha, det jag kommer ihåg. Anna och jag hade ju planerat att dra till Arena efteråt, vilket vi också gjorde tillsammans med dom andra, men för att slippa dricka så mycket ute så drack vi hemma hos Anna innan vi drog till K6. Haha!
- Men fan, du är ju skitfull!!
- Det är jag inte alls!
- Men sluta, det syns ju på ögonen ju!! Du bara...
- Nähä! Jag är inte alls full!

Det är grymt bra musik på Arena. Spelade Looptroop när jag bad honom "Den kommer efter Timbuktu som kommer strax." Dansade som en galning till Fort Europa tillsammans med Frida.
Haha, en snäll människa från klassen var där (eller ja, det var såklart flera snälla från klassen där också).
- Men, det är ju du. ju. Som var snäll och stängde fönstret!
- Haha, ja det är jag. Min pojkvän sa det när jag kom hem: 'har du pratat med någon idag då?', och då sa jag: 'ja, jag stängde fönstret åt en tjej'.
- Hahaha!

Anna fick nästan en dejt med en hockeyspelare om jag inte minns fel... inne på killtoan.
Innan vi åkte hem käkade Anna, Fanny, Cecilia, Dan och jag korv hos Hassan och den andra snubben. Damn vad det kan vara gott med knäppekorv med bröd "och lök på hela... ja, och så lite lite räksallad. Liiite, precis där ja. Perfekt! Tack!" Anna såg pizzabitar som hade legat framma hela dagen och ruttnat. Haha!
Vi åkte med Omar hem. Hahaha! Anna och Omar blev så grymt tajta att Anna fick Omars nummer (även jag lovade Omar att ta hans nummerav Anna sen). "Ring mej om ni vill från Kronoparken till stan eller tvärtom. Omar heter jag. OMAR! O-M-A-R!"

Ikväll är det husfest och i morgon är det sittning, med förfest hemma hos Fanny.

Kommentarer:
Postat av: till min moster som är bäst i hela världen!

haha omar? konstit namn hahaha kul då och vara där?? ///från din lovisa

2005-09-16 @ 19:49:56
Postat av: Lilla Storebror

Jäklar vad partyn det är... kul... glöm inte plugget också :-) he he
Akta dig för konstiga människor sedan...

2005-09-16 @ 19:56:46
Postat av: Petter

http://www.coolstuff.se/p78/PartyShooter.html?osCsid=3542019d436174355d95741a1e4fc9b3

Är det sådana här ni använder? ha ha

2005-09-17 @ 18:11:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits