Vuxenpoäng!

Igår så hade jag min första "Det känns så fucking hopplöst"-dag. Inte alls glad. Skulle komma på tre diskutionsfrågor tills idag, och jag kunde inte komma på en enda... Hur smart känner man sej då? Ringde först till Ärtan och skrek ut hur hopplöst allt var, och sen ringde jag till Petter för att få hjälp att förstå boken, och inse att det kanske inte var kört med allt i alla fall. Satt och läste ur boken för honom och så tänkte vi tillsammans ut två frågor, och efter det kändes det lite bättre.

Helgen har varit... ja. Känns inte som om jag fått så mycket sömn direkt. Varit ute både fredagen och lördagen. Men det har varit kul... på ett eller annat sätt.

Idag har Anna och jag samlat vuxenpoäng, vi bestämde oss för varsin 9:a, för vi har nämligen - håll i er - varit på Willys och storhandlat! Det ni! 
Anna gick omkring med vagnen, inne på Willys, och sa: "Shit vad jag känner mej vuxen, gör inte du det Nisse?" Men jag kände mej inte lika vuxen som henne eftersom jag inte hade någon gigantisk Willysvagn att släpa på, men visst, jag skulle ljuga om jag inte erkände att det kändes grymt vuxet att jämföra priser och sånt där. Extra vuxet var att jag köpte toapapper, fast jag har hushållspapper hemma som jag lika gärna hade kunnat använda.


Kommentarer:
Postat av: lina.

hahaha! apvuxet typ! jag är också där snart:)

jag har hopplöst dagar sju gånger i veckan..så jag vet hur det känns. du fixar det!

& du..jag tror inte på att du heter nisse...

kram!

2005-09-05 @ 22:24:49
Postat av: lina.

vafan, nisse? hahahahahaha:)

jag vill också ha rocky! när kommer haaaaaan???

godnatt!
kram.

Postat av: Lilla mor

Jag var ochså vuxen i går. På Willys alltså. Fast jag hade bara en korg. Vi hörs!

2005-09-06 @ 08:33:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits