16 februari -06

Toppen:

Dötjitt
- Man slappnar av på ett sätt hemma hos mamma och pappa som man inte gör någon annanstans.
Bärta - Kan man få mer ren och äkta kärlek från någon annan än sin hund? Tror inte det.
Mitt flanellpåslakan - Massor med mysigt och jättevarmt. Rekommendras för fryslortar.
Bombay Tv - Hahaha, bästa filmerna i världen kan man göra där.
Lost - Nu börjar det hända saker igen. Spännande....

Botten:

Tentor
- Två stycken dessutom... på en veckas mellanrum. Inte kul.
Tjuvlyssnare - "Hur har du råd att prata så mycket strunt så länge?" Skit i det du kärring!
Vintern - Nu är det inte kul längre. Ge mej sol och sommar bums!
Pälsindustrin - Som alltid. Men den märks mera på vintern än på sommaren. Hata den i vilket fall.
Mobilräkningen - Jag har redan så mycket att jag inte får ringa eller sms:a annat än i nödfall. Knappt då.



Kommentarer:
Postat av: lina.

mobilräkningar..tell me about it...denna månadens var över 1000 sträcket..är man korkad då? ja?
& oteknisk är jag..när det gäller hushållsapparater, för det är så damn tråkigt, jag är däremot en jäkel på att koppla in stereoanläggningar!:) kraam!

Postat av: tobbe

Hej.... ;)

2007-07-10 @ 00:53:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits