Ensam och övergiven!

Haha, ja nu är jag ensam igen. Tråååkigt. Daniel är bra. Honom slipper jag underhålla. Honom kan jag vara tyst med. Och smutsig. Jag luktade bajs hela lördagen. Haha.

I torsdags var vi på stan och kikade runt... Daniel drog och träffade en polare, men jag - folkskygg som jag är - orkade inte följa med så jag satte mej på en bänk inne på centralen och pluggade. När jag skulle möta Daniel nere vid tunnelbanan blev jag förföljd av en snubbe jag sagt Hej till. Läskigt. Senare kom en alkis fram och snackade med mej. Jag tyckte synd om honom och erbjöd honom min Expressen (Aftonbladet var slut) som jag köpt på pressbyrån, men han var långsynt och kunde typ inte läsa heller.

I fredags var vi först på Söder och skulle leta efter en musikaffär som inte fanns. Daniel ville gå in i en äcklig second hand butik. Jag ville kräkas. Sen åkte vi in till stan och vandrade runt lite. Kom på att vi skulle dra till Naturhistoriska och drog därför in till stan, för att byta till tåget mot Mörby. "Är du säker på att vi sitter på rätt tåg Nisse?" "Det vet väl inte jag. Jag tror det. Äh, det märks väl." "VA? Vet du inte?? Och så sitter du bara helt lugn!!!" Vi hittade tåget till Mörby och hoppade på. Sen var nåt fel, så tåget gick bara till Tekniska Högskolan. Vi skulle av vid Universitetet. Det var bara en hållplats. Jag sa att vi kunde gå. Haha, det kunde vi inte. Vi gick vilse. Jag skrattade och Daniel frågade en tant efter vägen...
"Vi ska till Naturhistoriska museet. Eller... det var i alla fall nåt med Historiska och nåt med museeum" "Men... då måste ni ju ut på E20 och gå...". Jag skrattade ännu mer. Daniel också. "Jag kommer aldrig glömma den blicken jag fick av tanten".

I lördags låg vi bara hemma och luktade bajs... Haha. Jag var trött och lite tjurig... hade ont i huvudet och typ feber... Daniel käkade lakrits och ville bajsa på sej.

Idag  har vi i alla fall varit på Förhistoriska museet. Det var roligt. Daniel såg Winnerbäck när vi käkade (men det var fan inte det. Han har ljugit ihop massor av kändisar han sett den här helgen... haha). Nere i tunnelbanan läste jag texter som fanns på väggen... det stod typ såhär: ALLAAROLIKAINFORLAGEN blabla" och annat grejs. Det var typ svårt att få ihop det vissa gånger. Jag läste högt. Daniel tyckte att jag såg ut som en massmördare som stirrade på väggen och rabblade ramsor. Haha!

I morgon åker jag hem och är hemma en vecka. Ska plugga till två tentor. Veckan därpå måste jag dra till Karlstad för att skriva tenta. 8:15 på onsdagmorgon. Fatta! 8:15!!!! Jag ska ha med mej öronproppar så jag får sova ordentligt.

Fått Millencolins nya skiva. Den är riktigt bra!

Blev ingen Alla hjärtansdag-middag med Larsson. Trååååkigt. Hade varit grymt kul att se henne, men det får bli efter hon kommer tillbaka från Portugal. Och så får hon få sin lilla Alla hjärtansdag-present då. Eller också skickar jag den på posten... Hon skulle haft med sej den till Portugal ju. Hmm... får nog skicka den.



Kommentarer:
Postat av: ST...Power Tim

woho...lukta bajs är bland det bästa som finns...och det vaar Larsa, utan tvekan han reagerade ju när man skrek på han

2006-02-12 @ 23:38:54
Postat av: ST.....Power Tim

Woho...en veckas äventyr till ända...och mer ska det bli så småningom.... och det var Larsa...han reagerade ju när man skrek hans namn


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits