Hatad?

Kom nyss hem. Åkte buss till Dalarna från Sthlm. Jag blev typ hatad på bussen för jag snackade i telefonen...

I morron är det Alla hjärtans dag. Jag väntar med spänning på mina 10 stäppande dvärgar. Min mamma och pappa fick sina Alla hjärtans-presenter idag. Alex också. Den bruden var så snäll att hon hämtade mej vid bussen i Mora. Hon erbjöd sej att göra det. Pappa hade hämtat mej annars, men som hon sa: "Man måste ta vara på de små stunder man får tillsammans".

Jag blev riktigt förvånad på en person idag... Men ja. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om saken. Jag blir bara så jävla... less liksom. Fan. Men visst. Är det så, så är det väl så då. Det spelade i alla fall ingen roll vad jag sa om saken.

Gjorde ett test på
www.ungtval.se om vart jag hörde hemma i partivärlden.
Vänsterpartiet: 100%
Miljöpartiet: 95%
Socialdemokraterna: 76%
Centerpartiet: 30%
Folkpartiet: 24%
Kristdemokraterna: 21%
Moderaterna: 0%


Kommentarer:
Postat av: lina.

hålla nisse!
du verkar ha det utstakat, skönt!:) jag hoppas iaf på loond...;) är sthlm bra? måste finnas grymt mkt kul att göra där! jag ska ta mig i kragen & lägga ut lite bilder på övriga lägenheten så du får se..jag har mer än ett kök..lovar!;) glad alla hjärtans! kram!

hej bloggmor! hoppas det gick bra i falun idag & att det känns bättre! i`m back in track som sagt, vissa dagar i alla fall. har lite tentor & så att ta igen men det löser sig! kram på hjärtedagen!:)

Postat av: Bästa systern

Jag och Lovisa gjorde den där testen för nån vecka sen. Vi fick typ lika som dig båda två. Lovisa var livrädd att hon skulle bli moderat!

2006-02-14 @ 14:54:10
URL: http://malinakrocko.blogg.se
Postat av: Leijonborg

Rösta på meeeeej!!!

2006-02-15 @ 10:46:22
URL: http://www.rockpose.co.nr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits