Hem ljuva hem.

Jag gillar inte Älvdalen. Kommer inte flytta tillbaka hit på bra länge alltså... kanske kanske när jag blir vuxen, på riktigt. Ni vet; man, barn, volvo och allt som hör därtill. Men än ÄR Älvdalen alldeles för litet för att jag ska trivas. Men det är skönt att vara hemma i Månsta. Hemma i huset. Hemma hos mamma och pappa. Det är det verkligen.

Jag ska plugga lite idag. Fick 20 frågor igår på föreläsningen, varav sex av dessa kommer med på tentan. Sedan får vi välja ut de fyra frågor som vi tycker vi kan bäst och svara på dom.
Mamma har lovat att hjälpa mej att plugga. Det är lättare om man har någon att diskutera med.

Ska träffa Ärtan och Alex en sväng idag också. Fick en solning idag av Ärtan i Alla Hjärtans-present.

Det blir Hultsfred. Jag måste. VI måste. Fan. Men alltså... hittills är det två stora band, Korn och Deftones, jag gillar som kommer. Från USA liksom. Hur många till chanser får jag att se dom? Och det kommer ju bli roligt. Det vet jag! Alex är ju med. Jag kan kissa på dej igen kompis. I know you like it. :) Haha!
Arvika och Uppsala Reggae kan man ju köpa till i sommar, när jag fått lön från sommarjobb (om jag nu hittar nåt).

Petter! Mamma undrar när du ska ta hem dina glitterarmband. De där du ville leka "Gömma armbandet!"-med, du vet... Haha! By the way; Herr Luring says Hello.


Kommentarer:
Postat av: Lilla storebror

Ha ha ha, ja jag ska ta dom sen. Nog kommer du tillbaka till Dalarna en dag ska du se... Består av flera byar än Älvdalen ska du veta :-)

2006-02-14 @ 17:31:27
Postat av: Linus

Nu är du hemma skönt?

2006-02-14 @ 18:09:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits