Hur hänger det ihop?

Lost alltså. Hur hänger allt det där ihop egentligen? Jag tror alltid att min Ärtan vet alla svar, men hon vet fan inte svaren på det här programmet (men på 24 var hon faktiskt grym. Hon visste ALLTID vad som skulle hända). Min teori om att det handlar om någon religiös sekt eller nåt liknande bleknar allt mer... min andra teori vill jag inte tro på; Att allt är en dröm och att det antingen blir Jack som vaknar upp när planet landar och inser att han drömt allt, eller att alla vaknar upp och har drömt samma dröm men att de inte säger någonting till varandra... Jag tycker min andra teori låter riktigt vettig, men jag vill verkligen inte att det ska vara så. För det skulle vara så jävla tråkigt om det var så.

Haha. Igår var Alex fetast i världen. Hon satt i sina baggy brallor, sin blå mössa och sina stora hiphop-hörlurar på tåget bland alla kostymnissar som satt och knappade på sina laptops. Haha. Hon är grym, och min bästa vän!

Nej! Nu vill jag ha sommar, sol och konserter + en och annan kubbmatch. Då skulle jag bli glad! Riktigt glad!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits