Jag är en härmapa!

Jobb (1p) - Nej, jag pluggar ju!
Visitkort (1p) - Nej, haha. Men OM jag hade skulle det stå att jag var en Superhjälte!
Konferens (1p) - Ja. Haha! På en Finlandsfärja.
Bor hos föräldrar (-2p) - Nej. (hurra, haha). 
Vara sambo (1p) - Nej, because noone löööves me. buhuu. haha.
Vara förlovad (1p) - Nej, det är inte min grej att hålla på så.
Vara gift (2p) - Nej, onödig kostnad. Jag ska aldrig gifta mej.
Skild (3p) - Nejje.
Äga villa (2p) - Oooh, nej nej.
Ha en bil (1p kombi + 1p) Ja, min lilla golf som började gå sönder när jag flyttade. Han saknar mej.
Hund (1p) - Nej, eller jag har ju Bärta som min. Jag får ett halvt poäng.
Lån (1p) - Ja, fucking studielån.
Gemensam ekonomi (1p) - Nej, jag bor ju ensam.
Pensionsspara (1p) - Nej, det tror jag inte. Pappa?
Storhandla (1p) - Ja, numera gör jag ju det! Wohoo!
ICA-kundkort (1p) - Nej, haha.
Använda rabattkuponger (2p) - Ja, det har jag gjort några gånger.
Äga hushållsassistent (1p) - Nejje.
Äga diskmaskin (1p) - Nejje.
Dubbelsäng (2p) - Neeeej.
Ha julgran på julen (2p) - Nejje... barr och grejs.
Gråa hår (1p) - Nope, inte ett enda.
Celluliter (1p) - Nej...
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej, onödig kostnad.
Lösa sudoko (1p) - Nej, fan jag fattar inte det där. Det suger.
Välja att inte svara i telefon (2p) - Nej. Varför gör man det?
Putsa fönster (1p) - Nej, för jag suger på det.
Svampplockning (2p) - Nejje... man kan ju köpa svamp.
Långfärdsskridskor (1p) - Haha. neeej. Jag är ingen friluftsmänniska.
Parmiddag (1p) - Neeej!
Vinprovning (1p) - Jag har varit på en, en gång (på konferenshelgen).
Danskurs (1p) - Hahahahaha!! Nej!
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - Haha. nej.
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - HAHAHA!! NEJ!
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Nope...
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Vem vill INTE hänga med bästa polarna??
Spela Bingolotto (1p) - Nej. Det suger.
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Oh ja. Ernst åt folket (eller inte. Förlåt Ernst men jag svarar Nej).
Ha höftproblem (1p) - Nej?
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Aldrig i helvete!
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Haha, nej.

0-15 p "INTE gammal"
16-25 p " börjar barka ditåt..."
Över 25 p "Nu är du där"

6½ fick jag! Jag är INTE gammal... Men det visste jag ju.

Kommentarer:
Postat av: Big Bro

Ha ha haaaa,... jag är fan i mig "INTE gammal" i denna testen heller,...har klarat mig två ggr nu.
Ha ha ha ahaaaa / Big Bro

2006-02-04 @ 06:50:24
Postat av: Bästa systern

Hörre dudu...du putsar ju fönster oftare än av jag gör iallafall..så du ska fylla i 1 till poäng där, smitare!

2006-02-06 @ 11:01:25
Postat av: Lovisa

HAHAHA men du såna där saker gäller inte..dom ljugerbara..du e en sån ballemaja och går på sånt..filur xD puss och kraam när ska du ha bran? HAHHAHAHA ////Lovisa och emelie

2006-02-07 @ 08:54:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits