JAG VET VAD JAG VILL!!!

JA! DET ÄR SANT!!! Nu har jag kommit på vad det är jag vill. Efter mycket funderande och deppighet så vet jag vad jag vill läsa! Jag ska ta en examen i Mänskliga rättigheter!!
I höst blir det förhoppningsvis Politik och Samhälle i tredje världen (hemma i Karlstad), eller också Mänskliga rättigheter A (nere i Lund). Sen till våren blir det förhoppningsvis Mänskliga rättigeheter (antingen A eller B, beroende på hur hösten blir) nere i Lund.
Jag hoppas SÅ att jag kommer in i Karlstad! För min Alex ska ju läsa där ju!! I höst!!!
(Alternalivt läser jag statsvetenskap A i Karlstad i höst... beror på... ska i alla fall söka det).

Ps. I morse hade jag äggstocks -alternalivt mag - cancer... (har haft mens två gånger i januari... aldrig hänt förut. Alltid varit regelbunden). Det var bara mamma och Daniel som fick höra mej klaga att jag skulle dö. Det där är glömt nu. Jag har inte tid med äggstocks - alternalivt mag - cancer. Ds.

Kommentarer:
Postat av: Vera

Yeah! Fan, va gött att du vet vad du vill. Gratulerar!

2006-02-02 @ 14:45:51
Postat av: lilla mor

Hurra!Vi ses imorgon mitt hjärta.Pyss!

2006-02-02 @ 15:15:20
Postat av: Bästa systern

Puss Älskling!

Postat av: lina.

nisse: hej! jag lever! vad fin lägenhet du har! vart är du , i sthlm? jag hänger inte med längre..vad händer i ditt liv..tell me! LUND?! du måste! fatta vad nära vi är varann då!:) tack för din kommentar, du är snäll! hoppas du trivs! kramar!

bloggmamma: tusen tack! ja det är orättvist..jag antar att man måste blicka framåt..men min svacka blir nog inte långvarig..tack iaf, värmer! mår du bra? kramar!

2006-02-03 @ 18:05:31
URL: http://livlina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits