Kompis!

Kan dagen börja annat än bra när jag får ett sms klockan 08.02.

Ha en världsbäst dag pal. ;)
Like u alot. :)

Vad skulle jag göra utan dej Alex? Du vet allt om mej. Du är den jag kan berätta precis ALLT för. Du får mej att se klarare på saker och ting (människor). Du ser det som inte jag ser, och du vet varför jag gör som jag gör. Du är grymt ärlig. Du talar om när jag gör fel, men du talar även om när andra människor gör fel mot mej. Och du talar om att jag inte borde ta det. Oftast gör jag ju det (tar det alltså) men jag vet ju ändå i bakhuvudet att det är du som har rätt...

I morse kollade jag på dokumentären om Che Guevara. Den var bra och det var roligt att se verkliga bilder från alla händelser.

Känner mej bättre nu men jag är så trött och seg. Lite snuvig och ont i halsen... ingen huvudvärk i alla fall och det känns grymt skönt.

Det luktar typ spyor ur handfatet när jag duschar länge... VAD ÄR DET FÖR FEL??

Vi ska på Förhistoriska muséet. Vi gjorde en deal. Jag följer med honom på Jam (nån musikaffär) så följer han mej på muséet. Visst är det där det finns jätteinsekten?? Annars är det helt fel muséum jag vill gå på. Haha. Fuck i såna fall.

Vissa slutar aldrig att förvåna...


Kommentarer:
Postat av: Bästa mamman

Är det inte Naturhistoriska du menar?Pyss!

2006-02-08 @ 19:23:53
Postat av: lina.

tjoo nisse! hur trivs du? ohh jag hoppas på loond för din del, då ska vi ha rockyfika! du har nog smittat mig..damn yooou!:) vad hittar du på? din lägenhet är så fin!

kramar!

Postat av: Anonym

Men va fan!? Jag då? Hur kunde du?...Vad händer med fikan i Katrineholm?
Frågor många, svar få.
Lev väl. Nu har jag en natt att yra runt i.

2006-02-10 @ 21:40:48
Postat av: Äääl

Vi kommer rocka i höst min vän.. Shit det ska bli så jävla kul.. Självklart ska ja sitta brevid dej på den där parkbänken om du nu skulle få lov å sitta där nån gång... :P U know what i mean... Haha.. Fast iofs är det ju abra jag som blir lämnad sådär alldeles ensam på bänkar på torg nuförtiden.. :P Kraaaam å bajs

2006-02-10 @ 23:33:16
URL: http://no1.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits