Sjuk?

Nu är jag tillbaka i Tullinge. Åkte buss ner. Mycket billigare än tåg. Jag tycker buss kan vara ganska mysigt. Jag sov typ hela vägen ner...
Om det finns verkligen jättemånga säten lediga i bussen, sätter man sig då framför ett där det sitter någon för att sedan vrida ner ryggstödet för att kunna sova? Är man egoistisk eller är man? Som tur var hade jag ena benet uppe så jag lyckades putta tillbaka ryggstödet, medan jag typ halvsov, innan kärringen fick ner det. Hon blev irriterad och hoppade fram ett säte, och jag somnade om.

Jag har ont i huvudet, är snorig och har ont i halsen... Undra om Ärtan har smittat mej... eller Malin kanske. Fan, håller jag på att bli sjuk?
Jag gick inte på föreläsningen idag. Mådde i alla fall skit så jag hade inte lyssnat i alla fall. Vet ju vad han skulle gå igenom... jag får läsa extra noga i böckerna istället.

Fatta i höst Alex. Vi kommer bli ett grymt team, du och jag. Haha!

Min mamma hade skickat två dvd:s till mej på posten. En dokumentär om Che Guevara och en med alla avsnitten av Heja Björn. Haha, det är SÅ roligt!


Kommentarer:
Postat av: Bästa systern

Det är nog inte jag. Jag mådde mycket bättre på söndagen. Tror jag bara längtade efter dig.
Puss älskling

Postat av: Lilla storebror

När ska vi flytta????? :-)

2006-02-06 @ 18:17:52
Postat av: Big Bro

Jahaa,.... back to Carltown again,... suck,.. ;)
Ha ha haaaaaaaaaaaa.a.................
Big Bro

2006-02-06 @ 19:52:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits