Sjuk...

Jag är typ sjuk... jag har ont i halsen och är snuvig. Huvudvärken har gått över. I morse ville jag dö. Somnade med mitt tunna täcke och vaknade med båda täckena. Växlade mellan att frysa och svettas på förmiddan. Underbart.

Det känns fel med Adam Alsing på Jeopardy... jag vill ha Härenstam! Frågorna är lättare nu också, eller hur mamma? Jag kunde typ alla igår.

Grammisgalan ikväll. Haha. Bästa året var när Teddybears skrek att dom hatade alla moderater. Att man aldirg skulle rösta på moderaterna. Haha. Fulla och galna (och ändå så kloka).

I morron kommer Daniel. 21.10. NÄR DET ÄR LOST! (Haha, jag skojade bara. :)  Jag ser så gärna reprisen.)

Heja Björn är bland det bästa som finns. Haha. Jag har sett typ alla avsnitt = 9 timmar på två dagar.

Petter! Min kukdator stänger av sej typ HELA tiden. Vad är det för fel? Det kommer upp en grå liten ruta med texten "Systemet håller på att avslutas... blabla" eller nåt liknande... Sen räknar den ner från 60 sekunder.


Kommentarer:
Postat av: Big Bro

å vem e Daniel? Gör du en Lovisa nu?? Mvh Big Bro

2006-02-07 @ 22:48:18
Postat av: Bästa systern

Jag känner Daniel eller inte kanske men jag känner ju Helena som är sambo med Thomas som är från Grums. Oj, nu blev det en "jag mötte Lassie"...
Puss Älskling


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits