"Vad det är för nåt? Jag vet inte? En gris?"

Nu tar en paus från pluggandet en stund. Har suttit och skrivit om hur den europeiska kolonialismen, slavhanteringen och imperialismen har påverkat rastänkandets framväxt och så vidare... det är SÅ stora frågor. Jag måste bli klar den här veckan. Sedan måste jag hinna läsa på till tentan i Karlstad också. Men det går nog bra, i hope.

Idag är det Lost. Såg reprisen i natt eftersom jag missade det senaste avsnittet. Nu börjar det hända saker igen. Spännande... Ikväll blir det Lost hos Ärtan. Hoppas Alex vill följa med, annars får jag hälsa på henne före en sväng.

Igår var Ärtan och jag och solade nere på simhallen. Jag har inte solat på hundra år typ, så jag var blekast i världen. Nu är jag i alla fall lite brunare... tror jag. Ärtan fick sin Bajs (
http://www.kissochbajs.com) och blev jätteglad. Efteråt skulle såklart  Ärtan, som på den gamla goda tiden, handla på ICA och sen dra förbi Linda en sväng för att röka. Vi köpte varsin liten påse med lösgodis på ICA (min kostade åtta kronor). Som vanligt käkade jag upp mitt på två sekunder medan Ärtan hade sin kvar. Haha. Precis som vanligt...

Oh, i natt sov jag med flanellpåslakanet. SÅ varmt och mysigt!

Haha, Vera var filmgalen i natt och gjorde en massa Bombayfilmer. Jag gjorde tre... Daniel skrattade när han såg dom två jag skickade till honom, men det var mest för internskämten dom innehöll. Om man inte förstod skämten var två av mina tre filmer riktigt kassa. Vera skrattade i alla fall åt den sista (http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=733066). Haha. Jag skrattade åt alla hon skickade.
Vi kollade också vad vi skulle heta om vi vore afghanska terrorister (http://atng.xpam.de/). Jag skulle heta Huymada Farti Noys. Haha, tack liksom... Farti Noys.

Nej, nu måste jag fortsätta att plugga. Jag ska bland annat skriva om varifrån den ursprungliga impulsen att indela i mänskligheten i raser kom.... och massor massor massor med andra saker.


Kommentarer:
Postat av: The filmmaker

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=737230

2006-02-15 @ 17:42:26
Postat av: Power Leif

haha...jag blev Misukin Osama Offen...reeespect

2006-02-16 @ 02:49:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits