Apelsinpress sökes!

Jag tror mitt huvud inte gillar mej längre, för det känns som om det försöker mörda mej... Ska ta en tablett nu och låtsas att jag måt bättre än jag gör. Senare ska jag ta en superkur med apelsiner och vitlök... mycket vitlök, då blir jag nog friskare... haha, men nu insåg jag att min pressgrej, som man använder när man pressar ur apelsinsaften från själva apelsinerna, är nerpackad hemma i Älvdalen. Haha, fuck! Aja, det löser väl sej... haha! Så typiskt...

Usch, jag vill inte göra någon tenta... Det suger. Har ju något att göra första dagarna i Tullinge i alla fall; plugga järnet. Appropå Tulling; nästa vecka flyttar jag... Oooh vad lite läskigt det är, samtidigt som det ska bli jätteroligt.

Idag kommer Olle och pappa ner och hämtar hem bland annat soffa, för den får jag inte plats med i min lilla 20 kvadratare sen. Vad skulle man göra utan sin bästa familj, som alltid kan hjälpa en och ställa upp? ♥

♥ Tack till Alex för du lyssnar. Utan dej vore jag en liten fis i rymden vissa dagar... du har alltid tid, vad det än är jag måste berätta eller snacka om.

Usch vad jag blir less ibland...



Kommentarer:
Postat av: Lilla mor

Jag vill att du ska vara glad....... Puss o kram!

2006-01-06 @ 10:31:46
Postat av: Bästa systern

Jaaa, visst är vi så bäst alltså!
Vi är i Månsta och passar hästar och mamma och Bärta.
Bli frisk nu tills du drar till Staden.
Puss älskling

Postat av: lovisa =D

Yepp jag är värlens bästa!
Jag kan komma och "pigga" upp dej vi kan leka salong Steffani =) HAHA

2006-01-06 @ 12:48:25
URL: http://lolloes.blogg.se
Postat av: The niggerdancer :P

Finns alltid tid till dej från mej, haha förstod du det där? Iaf så var det nåt snällt jag mena =) Hehe piss å kräm

2006-01-06 @ 16:40:54
URL: http://no1.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits