Jävla fittvakt!

Utekvällen på Nöjes slutade inte som tänkt... för jag hade inte tänkt bli utsläpad av en vaktjävel, men det VAR faktiskt han som var dum i huvudet. Usch vad arg jag var på honom. Helt störd. Hans mamma tycker nog inte om honom. Nej, han var verkligen, som jag sa till honom, en Jävla fittvakt!
Haha, Vera fick i alla fall rätt. Hon sa innan att det skulle bli en kväll så jag aldrig skulle glömma Karlstad. Hon tänkte i och för sej mera på att vi skulle ha så grymt kul, men ja...

Plugga hela veckan som väntar... Usch, jag vill fan inte ha tenta. Det suger... Snorig är jag också. Får säkert feber igen...



Kommentarer:
Postat av: Bästa systern

Man får säga fitta till en vakt, fråga pappa bara Hahahaha!

Postat av: Kristoffer

I know what you did last saturday....=)

2006-01-09 @ 11:51:09
Postat av: 4AQRTbhIsg

B0EPlJRy2S lz4YxW0yUYLP3F EiIcwyCsZnHt

2006-02-17 @ 01:10:59
URL: http://4AQRTbhIsg.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits