Minnen...

Igår kom jag tillbaka till Karlstad från Tullinge, där jag varit sen i fredags förra veckan. Åkte buss från Stockholm och det sög lite balle, men funkade... Alex ringde och underhöll mej ett tag mellan Örebro och Kristinehamn så jag fick skratta massor. De på bussen ville nog mörda mej ett tag för jag skrattade verkligen... som fan. Alex är den bästa.

Japp, jag har alltså bott i Tullinge ungefär en vecka nu. Lägenheten är jättemysig och känns större än den här i Karlstad, fast den är mindre. Det är underbart skönt med ett eget litet kök. Toaletten blir den kallaste i världen om man stänger toadörren, men det beror på att jag inte fått igång elementet där inne. Jag vet inte hur man gör... jag är oteknisk jag vet. Kan inte ens få igång ett jävla element.
Var på Södertörnshögskola igår och registrerade mej. Fick litteraturlistan, och den här kursen är så mycket mer Jag. Jag kommer trivas med kursen, det är jag säker på. Hoppas bara att det kommer vara normala människor som går den också...

Nu på morgonen har jag flyttstädat hela "övervåningen"... Shit. Det var lite sorgligt för det kom upp på såna minnen från det här halvåret när jag städade trappen. Bland annat när jag vaknade upp bredvid Robin-Jimmie och bara ville dö och aldrig vakna igen. Haha! När Anna kutade omkring i lägenheten med vitlök i näsan när hon var förkyld. När Henrik kutade ner för trappan och höll på att slå ihjäl sej. Haha, när "Leif", Thai och dom andra killarna från korridoren hamnade i mitt rum på husfesten och fetdissade min musiksmak. Hahaha, och morgonen efter den bästa efterfesten när Alex och jag skrattade och skrattade och skrattade...

I morgon flyttar jag verkligen härifrån... på riktigt... Nu är det bara att hoppas på att mitt liv i 08-området blir lika roligt som jag haft det här... men det tror jag.

Ps. Ingen där hemma i Dalarna läser gårdagens Metro... Ni blir bara oroliga. Ds.


Kommentarer:
Postat av: Big Bro :-)

Du är ju smart,... skriva så där om Metro när Ma & Pa läser detta,.... Tänk efter före du skriver ditt lilla päron,.... ha ha haaaa
Jag har för många polare i Stlhm för att jag skall bli orolig och du,.... farsan bodde så länge i Sthlm att detta är inga nyheter för honom... Han vet mycket mer om Sthlm än vad du kommer att hinna lära dig än på ett tag. See U 2 morrow.

2006-01-19 @ 18:27:12
Postat av: Bästa systern i hela världen

Men jag saknar dig i telefoooon juh! Får fan ta och köpa dig ett teliakort och så ta en gammal telefon så jag kan ringa dig.
Puss Älskling

Postat av: Lilla mor

Just det..jättesmart.Kan man beställa den nånstans? Puss!

2006-01-20 @ 09:20:32
Postat av: Ääääl the wäääl

Hohoo min vän! Faan ja vill att du ska skaffa msn nu på en gång helst! Hade fått lov snacke av mej lite drit du vet =) Men ha det kanon så hörs vi nån dag!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2006-01-21 @ 22:37:16
URL: http://no1.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits