Snooorunge!

Hahaha! Läste min kära väns blogg och jag skrattade som bara den.
Nisse, vi har en ny stad att inta nu. Bigger, longer and uncut.... hahahaha.... vi ska se till att det omöjliga sker. För det är ju det vi är bäst på!
Hahaha! Absolut, Alex! Bigger, longer and uncut.... Hahaha! Så jävla bra...

Igår var Olle och pappa här i... hmm... en halvtimme kanske. Haha! Kastade in alla grejer och sa; Hejdå! (Efter att pappa kramat mej och sagt: "Hejdå nu Malin..." "Malin?" sa Olle och skrattade, och jag skakade bara på huvudet. Haha!)

Idag är det sista utekvällen i Karlstad... Vi ska på förfest hos Anna29 och sen ska vi dra på Nöjes!

Fuck vad jag nyser... och snorar! Jag är verkligen en snorunge just nu.


 

Kommentarer:
Postat av: The best sister in the world

En kvart sa pappa att dom hade stannat Haha!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits